Saturday, June 29, 2013

צילומים בגג של עזריאלי + חוויות מהשבוע האחרון ! / Photoshoots at the Azrieli rooftop + new week experiences

 :)השבוע האחרון היה אחד הפתיחים הכי טובים שיכלתי לבקש עבור הקיץ הזה 
כול יום היה לי משהו אחר, עשיתי דברים שאני אוהבת ופגשתי אנשים חדשים, ובקיצור, זה היה מגניב.
. ועכשיו אני מתחילה לכתוב גם שם דרך ראש אחד , YNET הייתי במערכת של 
(היה לי מבחן בבית ספר החדש שלי, בתלמה וזה הלך בסדר (הלוואי שאקבל ציון ממש טוב
 ...בהתחשב שאיחרתי למבחן,טוב נו קורה
?אז מה זה שווה בלי תמונות 
(לצערי אין הרבה, אני לא כ"כ אוהבת לצלם באייפון )
YNETב

 
עוד דבר מגניב שקרה השבוע , מעצב אופנה בשם מארק גולדנברג שדיברתי אתו פרסם בבלוג שלו תמונות מצילומים שעשיתי עם ידיד שלי בהשראת סטיב ג'ובס 


אה.. והסתפרתי כמובן 
הוספתי לשיער שלי קצת פסי בלונד,אני חושבת שבשלב מסוים אני אצבע אותם בצבע צבעוני ,ורוד או משהו, נראה כבר


וביום רביעי התפרסמה כתבה שכתבתי ממזמן וכול הזמן התעכבה, תודה לבנות המוכשרות שהסכימו להתראיין
 :)

וכמובן תודה לשרי (אחת המרואיינות) שצילמה את התמונה 


------------------------------------------------------------------------------------------------------



 !הצילומים בעזריאלי 

ביום חמישי אחרי כמה הרצאות שהייתי בהן פגשתי את ידיד שלי , אורן ויצאנו לצלם קצת בגג של .עזריאלי

:כמה טיפים 
למי שרוצה לצלם בגג, תמיד לבדוק אם הוא פתוח קודם ,יש ימים שהוא נסגר מוקדם וזה דיי מבאס

תמיד להצטייד בפילטר פולרייזר שמוריד השתקפות של חלונות וזכוכית,הרי לא באמת עומדים על הגג זו סתם קומה עם המון חלונות גדולים שעושים השתקפות מעצבנת במצלמה
ראה תמונה
(רואים את ההשתקפות המעצבנת של החלונות,אז כן לקחת אתכם את הפילטר הזה )

עוד טיפ קטן,כשמצלמים בגג של עזריאלי אני ממליצה להגיע אחר צהריים ולא בצהריים עצמם,יותר יפה לצלם שם בשקיעה 

עוד דבר קטן ואחרון, כדאי לצלם טיפה יותר כהה ממה שהמצלמה מראה, אם אתם מצלמים בדיוק על 0 השמים לא תמיד יוצאים הכי יפה, אבל כשמצלמים במינוס שתיים,מינוס אחת השמיים יוצאים יותר כהים ויפים לדעתי

 :ולסיום עוד כמה תמונות שצילמתי בגג





ובגדול זהו לפוסט הזה, אם יש למישהו הצעה לפוסט מוזמנים להציע לי ואראה מה אוכל לעשות אתה 











No comments:

Post a Comment